Uncategorized

Ćwiczenia odchudzające – sprawdzone ćwiczenia spalające tłuszcz i modelujące sylwetkę!

nordic walking

Zdarzyło Ci się rozpocząć walkę z tłuszczem, zaplanowałaś aktywność fizyczną, którą regularnie i sumiennie powtarzałaś, jednak rezultaty były niewielkie? Niestety, nie wszystkie ćwiczenia przyniosą nam satysfakcjonujące efekty. Faktem jest także, że samo wykonywanie ćwiczeń nie wystarcza. Należy to robić w odpowiedni sposób, odpowiednio długo i odpowiednio intensywnie. Jeśli więc starasz się systematycznie biegać, lecz robisz to na dystansie dwukilometrowym przez 30 minut, nie bądź zdziwiona, że efekty nie są takie, o jakich marzysz.

Ćwiczenia odchudzające, które możesz zrobić gdziekolwiek jesteś

Wiele treningów może stać się dla nas wymówką, aby przełożyć je na inny czas lub inne miejsce. Dzieje się tak szczególnie wtedy, kiedy posiadamy karnet na jedną siłownię, lub potrzebujemy odpowiedniego sprzętu, a właśnie znajdujemy się gdzieś daleko od potrzebnych warunków. Są jednak ćwiczenia, które możesz wykonywać wszędzie. Potrzebujesz jedynie wygodnych butów. Należą do nich przede wszystkim:

  • bieganie – to najbardziej tradycyjny sposób na spalanie tłuszczu i modelowanie sylwetki. Biegaj przynajmniej 30 minut. Jeżeli Twoja kondycja nie pozwala Ci na robienie tego bez przerw, po prostu maszeruj szybkim krokiem dopóki nie znajdziesz sił na bieg.
  • jogging – to jeszcze przyjemniejsza forma sportu. Jogging znajduje się pomiędzy spacerem a bieganiem. To świetna forma ruchu na każdą pogodę.

Ćwiczenia odchudzające na siłowni

Mając do dyspozycji siłownię, możemy przebierać w całych wachlarzu możliwości. Do tych bardzo efektywnych należą zajęcia interwałowe na rowerkach stacjonarnych. Jest to trening cardio, który niezwykle skutecznie poprawia funkcjonowanie naszego metabolizmu, przez co tłuszcz spalany jest wyjątkowo szybko.

Warto jest spróbować także inne ćwiczenia grupowe, które w nazwie mają “szybko metabolizm”, “pump”. Tak naprawdę każda forma wysiłku na siłowni, która spowoduje, że zaczniesz się męczyć i pocić, jest skuteczna, i prowadzi Cię do upragnionego celu.

Ćwiczenia odchudzające bez wychodzenia z domu

Jeżeli jesteś osobą, która lubi użalać się na złą pogodę lub jako wymówkę wykorzystuje brak karnetu na siłownię i możliwości jego zakupu, musisz wiedzieć, że istnieją ćwiczenia także dla Ciebie. Także miejsce nie stanowi problemu, ponieważ wiele z nich wymaga jedynie rozłożenia maty. Wystarczy wpisać w Internecie dowolny trening, aby YouTube zaproponował nam setki filmików instruktażowych. Staraj się wykonywać ćwiczenia rzetelnie i dokładnie. W domu nikt nie upomni Cię o źle trzymanej pozycji lub źle wykonywanym przysiadzie. Najlepiej więc próbuj swoich sił przed lustrem.

Ćwiczenia odchudzające – na co zwracać uwagę?

Zanim zabierzesz się za wykonywanie wybranych ćwiczeń, pamiętaj, że masz pod ręką dobrego nauczyciela – Internet. Staraj się przeczytać wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące trzymania pozycji, czasu trwania, intensywności, ilości powtórzeń itp. Najważniejsze jest, aby w drodze po piękne ciało nie zrobić sobie poważnej krzywdy.

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj aby dodac komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *